Η Μάγδα Βίτσου είναι μέλος Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας από το 2019. Είναι πτυχιούχος του ΤΕΑΠΗ του ΕΚΠΑ (1996), κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος από το ΠΤΠΕ του ΠΘ (2007), Διδακτορικού (2016, ΤΘΣ, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου) και Μεταδιδακτορικού διπλώματος (2022, ΠΤΠΕ, ΠΘ) Έχει εξειδικευτεί στο Θεραπευτικό Κουκλοθέατρο από το “The School of Puppet Therapy-Chile” και στο Κουκλοθέατρο στην Εκπαίδευση από το “London School of Puppetry”. Έχει παρουσιάσει εισηγήσεις σε επιστημονικά συνέδρια, δημοσιεύσει επιστημονικές εργασίες, και συμμετέχει σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα. Επιπλέον, είναι συνεργάτιδα του Εργαστηρίου Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής του ΠΤΠΕ του ΠΘ. Τα επιστημονικά και ερευνητικά ενδιαφέροντα της επικεντρώνονται στο Εφαρμοσμένο Κουκλοθέατρο και τη Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση, με έμφαση στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση, τη δημιουργία εκπαιδευτικών προσεγγίσεων για την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και της κοινωνικής ένταξης, καθώς και την εκπαίδευση ευάλωτων κοινωνικά ομάδων.
Ο Γεώργιος Θερίου είναι αναπληρωτής καθηγητής στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων και Διαχείριση Γνώσης, και Διευθυντής του ερευνητικού εργαστηρίου Καινοτομίας, Δημιουργικότητας και Ανταγωνιστικότητας Επιχειρήσεων και Οργανισμών (BICC) του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ) του ΔΠΘ. Κατέχει διδακτορικό τίτλο στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων από το Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του ΔΠΘ και μεταπτυχιακό τίτλο στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων από το University of Derby. Επιπλέον, κατέχει την θέση του Διευθυντή του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών για Στελέχη (Executive MBA) του τμήματος ΔΕΤ του ΔΠΘ. Η έρευνά του έχει δημοσιευτεί σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά και έχει συγκεντρώσει πλήθος ετεροαναφορών (https://t.ly/WuZ9l). Επιπλέον, έχει συμμετάσχει σε πολλά ευρωπαϊκά ερευνητικά και αναπτυξιακά έργα, σε αντικείμενα όπως η διακράτηση ταλέντων, η εταιρική υπευθυνότητα και η επιχειρηματικότητα. Έχει επίσης, 15 έτη εργασιακής εμπειρίας στη συμβουλευτική και την εκπαίδευση εργαζομένων σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και έχει συντονίσει εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις ανάπτυξης νεοφυών επιχειρήσεων (θερμοκοιτίδα light hub, Επιμελητήριο Έβρου).
Η Μυρσίνη Λαντζουράκη είναι απόφοιτη της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης “Βεάκη” (1996), του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (2005) και του Royal Holloway University of London, MA in Applied Drama, Theatre in Community –Drama in Education (2006). Από το 1996 μέχρι το 2005 εργάζεται στο χώρο του θεάτρου ως ηθοποιός, μεταφράστρια και θεατροπαιδαγωγός. Από το 2006 σκηνοθετεί επαγγελματικά και συνεργάζεται με επαγγελματικές και ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες της Θράκης. Παράλληλα, οργανώνει και συντονίζει βιωματικά σεμινάρια για μαθητές, σπουδαστές και εκπαιδευτικούς, προωθώντας την πρακτική της θεατρικής τέχνης στην εκπαίδευση. Το 2008 δημιουργεί στην Κομοτηνή το εργαστήρι θεατρικής τέχνης και αγωγής “Επί σκηνής”. Την περίοδο 2007- 2010 διδάσκει μαθήματα θεατρικής παιδείας στο Τ.Ε.Ε.Π.Η. της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Δ.Π.Θ. όπου και διορίζεται το 2016 ως μέλος ΕΕΠ (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό) με γνωστικό αντικείμενο το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Είναι μέλος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών και της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών και εκπροσωπεί το Σύλλογο μελών ΕΕΠ στην ΜΟΔΙΠ του ΔΠΘ.
Η Βασιλική Μπρουσκέλη είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο ΤΕΕΠΗ του ΔΠΘ στο γνωστικό αντικείμενο της Ψυχολογίας της Υγείας. Διδάσκει σε Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του ΤΕΕΠΗ του ΔΠΘ καθώς και του ΠΤΕΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και είναι συντονίστρια θεματικής ενότητας με θέμα την Προαγωγή και πρόληψη της ψυχικής υγείας και ευεξίας παιδιών και εφήβων σε ΠΜΣ της Εφαρμοσμένης Αναπτυξιακής Ψυχολογίας του ΕΑΠ. Διαθέτει Πτυχίο Ψυχολόγου από το ΑΠΘ, Μεταπτυχιακό Τίτλο Σπουδών στην Εφαρμοσμένη Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο του Surrey και Διδακτορικό Τίτλο Σπουδών στην Ψυχολογία της Υγείας από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Διαθέτει κλινική εμπειρία ως ψυχολόγος, επαγγελματική εμπειρία ως ψυχολόγος-σύμβουλος σε προγράμματα συμβουλευτικής γονέων και υποστήριξης ανέργων και ως ψυχολόγος- ερευνήτρια σε πρόγραμμα ένταξης τσιγγανοπαίδων στο σχολείο. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν κυρίως στην προσαρμογή των παιδιών στα γεγονότα ζωής και τις προκλήσεις της ζωής που αντιμετωπίζουν καθώς και στις επιδράσεις των κρίσεων στην οικογένεια και το παιδί.