Η Sara Barros Araújo είναι Καθηγήτρια Προσχολικής Εκπαίδευσης στη Σχολή Εκπαίδευσης του Πολυτεχνείου του Πόρτο (SE-PIP), στην Πορτογαλία. Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στις Σπουδές για το Παιδί και, από το 2011, είναι Διευθύντρια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στην Προσχολική Εκπαίδευση του SE-PIP. Ασχολείται με την εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης (ECE) τα τελευταία 20 χρόνια. Είναι μέλος του ΔΣ του Κέντρου Έρευνας και Καινοτομίας στην Εκπαίδευση (inED). Τα κύρια ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν: την παιδαγωγική της προσχολικής ηλικίας, την ποιότητα των πλαισίων προσχολικής εκπαίδευσης και φροντίδας και την επαγγελματική ανάπτυξη των νηπιαγωγών. Είναι Συντονίστρια χώρας για την Πορτογαλία και Συγκλήτρια του SIG «Birth to Three» της Ευρωπαϊκής Ένωσης Έρευνας για την Προσχολική Εκπαίδευση (EARLΙ). Είναι συν-συγγραφέας των Πορτογαλικών εθνικών Παιδαγωγικών Κατευθυντήριων Γραμμών για την Εκπαίδευση Βρεφών-Νηπίων. Είναι προσκεκλημένη εμπειρογνώμονας του έργου «SEEPRO: Προφίλ Εργατικού Δυναμικού στα Συστήματα Προσχολικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας στην Ευρώπη», για την Πορτογαλία.

Η Δόμνα  Κακανά διετέλεσε καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (1991-2015) και από τον Σεπτέμβρη του 2015 είναι καθηγήτρια Παιδαγωγικής στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ. Διετέλεσε Κοσμητόρισσα της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ (2020-2023), Αντιπρόεδρος του ΤΕΠΑΕ (2017-2019), Διευθύντρια του ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής» (2016-2020), Διευθύντρια Σύνταξης της Συντακτικής Επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού «Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και  Εκπαίδευσης» (2018-2020). Τον Νοέμβριο του 2019 ανέλαβε Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής του Παιδικού Κέντρου του ΑΠΘ και από τον Μάρτιο 2024 ορίστηκε Συντονίστρια του ΚΕΔΙΜΑ-ΑΠΘ. Είναι συγγραφέας (μόνη ή σε συνεργασία) 170 περίπου άρθρων σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά ή συλλογικούς τόμους, είναι συγγραφέας 4  βιβλίων και έχει επιμεληθεί  6 συλλογικούς τόμους. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στην αρχική και συνεχιζόμενη εκπαίδευση των  εκπαιδευτικών και επαγγελματική τους ανάπτυξη, καθώς και στην ανάπτυξη σύγχρονων περιβαλλόντων διδασκαλίας και μάθησης με έμφαση στα συνεργατικά περιβάλλοντα, καθώς και στις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις.

Η Γεωργία Υφαντίδου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Ιδρυματικά Υπεύθυνη Πρακτικής Άσκησης ΔΠΘ και Επιστημονικά Υπεύθυνη Έργων «Η χάρτα του αθλητικού τουρισμού και της αναψυχής στην Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης. Σχεδιασμός αθλητικών γεγονότων για βιώσιμη ανάπτυξη» και «Οργάνωση και Αξιοποίηση των δημοτικών αθλητικών υποδομών στην ΑΜ-Θ». Διετέλεσε Επιστημονικά Υπεύθυνη Πρακτικής Άσκησης του ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ προωθώντας νέες συνεργασίες με φορείς σε όλη την Ελλάδα και καινοτομώντας στην ανάπτυξη συνεργασιών με πολυτελή ξενοδοχεία στο αντικείμενο της αναψυχής και άθλησης τουριστών συμβάλλοντας στην προώθηση του αθλητικού ξενοδοχειακού τουρισμού στην Ελλάδα. Είναι μέλος της Επιτροπής Ισότητας Φύλων του ΔΠΘ με έντονη παρουσία σε δράσεις για την αποδοχή, τη συνύπαρξη και την ισότητα όλων. Έχει συμμετάσχει σε ελληνικά και διεθνή ερευνητικά και αναπτυξιακά προγράμματα. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την τουριστική συμπεριφορά, τον αθλητικό τουρισμό, τη βιωσιμότητα, την καινοτομία, τη διαχείριση ασφάλειας σε αθλητικά γεγονότα, την πρακτική άσκηση, την αθλητική διοίκηση και την οργάνωση του αθλητισμού για όλους.